vineri, 25 mai 2012

In my mail box #2

Eu am fost la Kilipirim 2012. Sincera sa fiu nu ma asteptam sa fie reduceri asa de bune.
Sa va arat ce mi-am luat: 

[ Scuzati calitatea. Aparatul este stricat si telefonul nu face poze HD :)) ]
       

Majoritatea cartilor au aparut de mult timp, dar eu nu am apucat sa le citesc si nici sa le cumpar, desigur. Primele carti:

Editura LEDA
Revelatia - Kelley Armstrong [ Fortele Raului Absolut vol.2 ]
Rafuiala - Kelley Armstrong  [ Fortele Raului Absolut vol.3 ]
Primul volum l-am cumparat cu mai mult timp in urma, cu revista Bravo [cred], dar nu am mai avut timp si nici chef sa le cumpar pe celalalte doua. Ma gandeam ca poate le voi cumpara in varianta hardcover, dar costau destul de mult. Asa ca, sunt si acestea la fel de bune. Nu conteaza cum arata cartea, conteaza ce ramane in minte dupa ce o citesti ;;)

Editura LEDA
Nu plange sub clar de lune - Heather Davis  [vol.1]
Uneori, sub clar de luna - Heather Davis     [vol.2

Primul volum tot asa, nu l-am luat cu revista, dar l-am cumparat acum [7 lei doar ] iar al doilea volum l-am achizitionat la pretul de 15 lei. Sper ca imi vor placea ;;)
Editura LIRA
Magia Dragostei - Lisa Dale
Cartea este mai mult de dragoste, cred ca imi va placea. Este mai mult pentru sora mea, care adooora cartile de dragoste, asa mai siropoase [ are 18 ani, deci da ]

Editura NEMIRA
Pretty Man - Ariel Ricaud
Aceasta carte pare destul de interesanta. Nu stiu daca imi va placea, dar sper ca DA! Pentru 3 lei, chiar nu am ce sa pierd, nu? 

Editura LEDA
Cel pe care ti-l doresti - Jill Mansell
Am vrut sa o iau cu revista, dar nici de data aceasta nu am reusit. Nu prea tin pasul cu revistele. Prefer sa le cumpar dupa. Doamna care o vindea a zis ca este mai mult amuzanta decat siropoasa. Asa sper sa fie!
Am vazut ceva la editura NEMIRA, la Kilipirim, ce m-a socat la propriu. Cartile Jocurile Foamei [paperback] 9 lei. Adica 3 lei una. Acestea chiar meritau, si mi se pare minunata oferta aceasta!


Mihaela :)



Din momentul in care am intrat in sala Dalles, nu m-am mai putut opri din cumparat. Dupa o ora, aveam sacosa plina. 

 Multe dintre cartile de mai jos le vroiam de ceva timp, iar cu altele a fost 'dragoste la prima vedere'.
Seria 'Cercul Secret' in editie Hardcover mi-o dorisem anul trecut de ziua mea si cum nu am primit-o mi-a ramas gandul la ea, iar acum, cand am vazut cartile stand pe raft, nu am putut rezista tentatiei de a le cumpara.

Cele treisprezece motive de Jay Asher, pe care mi-o doream de mult mult timp.

Orasul Oaselor de Cassandra Clare pe care imi doream sa o citesc de o vesnicie <3 

Nascuta la miezul noptii - C.C. Hunter, pe care m-am hotarat pe moment sa mi-o cumpar si din care am citit un capitol si sunt deja indragostita de ea :))

Umbra Noptii - Andrea Cremer, pe care vroiam sa mi-o iau din strainatate inainte sa aflu ca va aparea si in Romania. Autoarea are un stil foarte frumos de a scrie.

O zi din Sapte - Lauren Oliver, pe care o citesc acum si imi place mult.

De asemenea, de curand am primit niste swag-uri de la Emily White, autoarea seriei Elemental. Eu le ador!
Voi ce v-ati mai cumparat?

3 comentarii:

  1. doamne! 9 lei!? ah le vreeeau

    si cea mai interesanta mi se pare asta Editura NEMIRA
    Pretty Man - Ariel Ricaud

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu. Cand am vazut am ramas uimita :). Uite descrierea de pe spatele cartii Pretty Man:
    Scuze daca am facut greseli de scriere, dar nu prea m-am uitat la tastatura:
    "Marie ar avea toate motivele sa fie fericita: un sot devotat, patru copii minunati si o pasionanta cariera de jurnalist la o revista pentru femei. Cu toate acestea, pe plan emotional nu poate decat sa-si ascunda plictiseala fata de barbaatul care nu a mai atins-o de mai bine de un deceniu.
    Ina Marie isi doreste sa iubeasca si sa se simta iubita din nou. In timpul unui weekend, in Maroc, il intalneste pe Claudio, un amant fermecator care o va face sa uite de monotonia din viata ei de cuplu, sa rada si sa viseze. Dar idila se transforma rapid intr-un cosmar... Apoi il cunoaste pe Norman un americam seducator, care o va cuceri din prima clipa. Va putea Mari sa-si reia viata de la zero?"

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow wow wow :O Super ofertele! Pacat ca nu pot ajunge. Deci de acolo sigur pleaca lumea cu o sacosa de carti :))
    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere