luni, 7 mai 2012

In curand la editura LEDA

Spulbera-ma [ Atingerea lui Juliette, vol. 1 ] - Tahereh Mafi

„NU MĂ POŢI ATINGE”,
îi şoptesc.
MINT,
e ceea ce nu-i spun.
EL MĂ POATE ATINGE,
e ceea ce n-o să-i spun niciodată.
TE ROG, ATINGE-MĂ,
e ceea ce vreau să-i spun.
Dar când oamenii mă ating, se întâmplă anumite lucruri.
Lucruri ciudate.
Lucruri rele.
LUCRURI FATALE.
Nimeni nu ştie de ce atingerea lui Juliette e fatală, dar Restauraţia şi-a făcut planuri legate de ea. Planuri de a o folosi ca pe o armă.
Însă Juliette are propriile ei planuri.
După o viaţă lipsită de libertate, ea descoperă în sfârşit forţa de a se răzvrăti pentru prima oară şi de a-şi găsi un viitor alături de cel pe care crezuse că-l pierduse pentru totdeauna.


Experimentul Angel [ Maximum Ride, vol. 1 ] - James Patterson

Bun venit în coşmarul nostru!

Asta-i povestea mea, povestea familiei mele, însă ar putea fi, la fel de bine, şi povestea ta. Suntem cu toţii băgaţi în chestia asta, crede-mă pe cuvânt… Continuă să citeşti, nu lăsa pe nimeni să te oprească.
                                                  Max

Şase copii minunaţi, fără un cămin, fără familii, fug pentru a-şi salva viaţa. Max Ride şi cei mai buni prieteni ai ei sunt rezultatul unui experiment cumplit: au fost crescuţi într-un laborator-închisoare, ca şobolanii în cuşti, fiind modificaţi genetic, astfel încât au aripi şi pot zbura. Iar acesta este doar începutul puterilor lor uimitoare. Acum, după ce au reuşit să evadeze, trebuie să afle răspunsul la multele întrebări care îi obsedează: cum au venit pe lume, cine sunt părinţii lor, de ce sunt superiori altor fiinţe umane, cum pot scăpa de creaturile blestemate care îi urmăresc şi multe altele.
Un thriller fascinant, cu personaje care te cuceresc de la prima pagină, multă acţiune, suspans şi aventură.


Micutele Mincinoase si secretele Lor - Sara Shepard

În Rosewood, Pennsylvania, e vacanţă...
Toată lumea se relaxează, dar mai ales Hanna, Emily, Aria şi Spencer. Ucigaşul lui Alison este la închisoare, iar A. a murit. Şi totuşi... în oraş a apărut o nouă ameninţare.

Eu! Sunt noua A. şi stau la pândă.
Regula numărul unu: să-ţi cunoşti prada! Aşa că sunt cu ochii zi şi noapte pe Hanna, Emily, Aria şi Spencer. De regulă, în vacanţă se-ntâmplă multe lucruri ciudate şi totul rămâne secret. Dar... ia ghiciţi!
Da, eu văd totul. Iar acum vă voi dezvălui toate secretele micuţelor mincinoase.
***
Să-ncepem cu Hanna... Prietenul ei loial, Lucas, pleacă în vacanţă împreună cu familia. Rămasă singură, Hanna merge pe furiş la fitness, încearcă să-şi facă o nouă prietenă şi visează la o întâlnire personală cu antrenorul ei. Ce se întâmplă în cele din urmă cu toate acestea?
Deşi Hanna se străduieşte să ţină secret, eu am aflat şi vă spun şi vouă...
***
Să continuăm cu Emily... La îndemnul mamei ei şi cu anumite scopuri... secrete, Emily ajunge să joace rolul lui Moş Crăciun.
Îşi face patru noi prietene foarte bune – spiriduşii care o ajută să le împartă daruri copiilor –, dar lucrurile nu merg cum îşi propusese ea.
Nu mi-a fost deloc greu să o urmăresc din umbră, aşa că iată-mă povestindu-vă ce i s-a întâmplat...
***

Secretul Ariei
***
Secretul lui Spencer



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu