miercuri, 9 mai 2012

Frenezia - Francesca Lia Block



Sa fiu sincera? Bine... ma asteptam la mai mult. Aceasta carte mi s-a parut Ok, dar nu stiu, ceva nu a fost in regula. Cartea a avut cateva pasaje de suspans, dar doar cateva. Si, mai mult decat asta, s-a terminat foarte repede: 2 zile MAXIM. Acum, sa va povestesc despre ce e vorba:
Atunci cand Liv, Olivia, implineste frumoasa varsta de 13 ani, ceva ciudat i se intampla, ce o va marca pentru totdeanua. Aceasta incearca sa o atace pe mama sa, atunci cand vine acasa cu un lup in portbagaj.. Nimic nu pare in regula, pana cand nu se afla langa iubitul ei Corey, in padurea din apropierea casei. Dar parintii Oliviei nu stiu ca aceasta se intalneste cu Corey, acesta fiind o alta "rasa", acesta fiind negru, deci trebuie sa se ascunda tot timpul. Prietenul ei cel mai bun, Pace, are un secret ce trebuie ascuns, nu pentru ca este ceva rau, dar pentru ca oamenii judeca TOTUL si judeca gresit. Pare interesanta, doar ca stilul Francescai de a o scrie mi s-a parut nu prea bun. Nu ma pricep eu la scris, si nu sunt in masura sa comentez, doar ca atunci cand se termina un capitol, incepea altul, care nu prea era legat de cel din urma. Destul de greu de inteles daca nu ati citit-o.
Nu este groaznica, dar nici exceptionala. Am gasit carti si mai bune.
Aceasta este parerea mea, deci nu o luati in nume de rau.

2 comentarii:

  1. Nu mi s-a părut a fi chiar aşa de varză cum o descriau majoritatea bloggerilor. Într-adevăr, nu a fost o carte genială şi poate că au fost accentuate anumite aspecte care puteau foarte bine să fie scoase, însă tot mi s-a părut o lectură interesanta.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.. a fost destul de interesanta. Am omis faptul ca e relaxanta.

    RăspundețiȘtergere